شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو (GPI)

اولین جشن عید غدیر خم در شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو برگزار گردید.

تاریخ: یکشنبه 03-04-1403

Previous slide
Next slide
 
الحمد ا… الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

 

روز یکشنبه ، سوم تیرماه 1403، مراسم جشن عيد سعيد غدير خم، عيد امامت و ولايت، با حضور مديريت محترم عامل، قائم مقام، جمعي از مديران و  همکاران در این شرکت برگزار گرديد.
در اين مراسم پس از قرائت قرآن توسط آقاي غفاری (کارکنان شرکت) ، سرود جمهوری اسلامی ایران پخش و حضار محترم ادای احترام کردند.
این برنامه، با اجرای مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع ) جناب حاج محسن امین نراقی اجرا سپس آقای صفر پناه، مداح اهل بیت، به مدیحه‌سرایی در وصف امیرالمؤمنین علی (ع) پرداختند. پس از آن، جناب آقای یزدی، نماینده ولی فقیه در حوزه 501 شرکت ایران‌خودرو، ضمن تبریک عید غدیر خم به میهمانان این مراسم و تشریح واقعه تاریخی غدیر خم و ذکر فضایل امام علی (ع)، سخنرانی خود را به پایان رساندند.
در ادامه، جناب آقاب مهندس عباس ترابی مدیر عامل محترم شرکت قالب‌های پیشرفته ایران‌خودرو، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک عرض نموده و از برگزاری مجمع سالیانه ، ارزیابی عملکرد و نتایج مثبت یک ‌ساله در شرکت اظهار رضایت نمودند. همچنین، ایشان از زحمات کلیه همکاران شرکت قالب‌های پیشرفته ایران‌خودرو در راستای تحقق اهداف شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند. مدیریت محترم در پایان سخنرانی ، برای توسعه و پیشرفت شرکت معزز GPI  با استعانت از خدواند متعال و دعای امام زمان (عج) اعلام نمودند، همکارانی که تاکنون به سفر کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف نشده اند به عنوان سفر اولی به قید قرعه 5 نفر را با هزینه شرکت به این امر راهی می نمایند، که این مهم مورد تشویق حاضرین در مراسم قرار گرفت وباعث افزایش رضایت همه همکاران گردید.
در پايان به رسم یاد بود به پرسنلی که نام ایشان به نام مبارک حضرت علی (ع)  مزین گردیده بود به قید قرعه هدایایی اهدا گردید و هم چنین بعلت برگزار نشدن مراسم ولادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع)  که مصادف با شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان شده بود، به همکاران که نامشان رضا می باشد هدایایی نیز تقديم گرديد.